sábado, 16 de abril de 2011

Apirilaren 16ko bileraren akta/ Acta de la reunión del 16 de abril


Hona hemen apirilaren 16ko bileraren akta:

-Haurrentzako hamarretakoa Zizki-Mizkin izango da: Motxila barruan zukua, pasteltxo bat etam, opari gisa, buff bat emango zaie.

-Nagusientzako hamarretakoa, ordea, ibilbidea bukatzean izango da: Motxila barruan, kasu honetan, coca cola edo acuarius, fruta eta buff-a.

-Kartelean hurrengo hitz hauek kenduko dira: "nº de cuenta/ kk zenbakia". Horrez gain, lerro hau letra zuriz idatziko da.

-Zizki-Mizkin parte hartzaileak zigilu batez markatuko ditugu. Era honetan, bukaerako hamarretakoa jasotzeaz gain, zozketetan ere parte hartuko dute.

-Bazkarian parte hartzaile guztiek esku hartzeko aukera izango dute.Izena emateko azken eguna maiatzaren 10a izango da. Apuntatzen den jende kopuruaren arabera lakua aukeratuko da. Menuak 15 euro balio izango du, beraz negoziatuko da jatetxearekin diru horretan zein menu eskeini daitekeen.
Bazkarirako hurrengo elkarte hauek abisatuko ditugu: gaubela, zona verde, bilbaoroller, amurriopatin, riojaroller eta arrigorriagakoak. E-mail baten bidez informazioa pasako zaie.

-Hona hemen oparien zerrenda: Hiru hilabeteko 6 bono (Zona Verde), Kaskoak eta betaurrekoak (Spiuk), 50 euroko 4 bale eta babesak (frontside). Zozketa frontside eta gaubelakoen erakustaldiaren ostean izango da.

-Buff-en aurrekontua logoarekin onartzen da.

-Patinaje oldarkorreko erakustaldia iragartzeko frontsaidekek hartuko dute ardura eta euren kartelekin iragarriko dute. Mutil bi eta neska bat etorriko dira.

-Institutuan igandeetan egiten zena, asteazkenetara pasako da. Herrian zehar rutatxo bat edo institutuan zenbait ariketa burutuko dira. Arrazoia hauxe da: Igandeetan bazkide gutxi agertzen da eta astean zehar egitea egokiago ikusten da.

-Elkartearen kamisetaren ingugruan adostasunik ez da lortu. Hortaz, gaia ahazten da eta kamiseta bere kabuz egin nahi duena, egin dezala.

-Zenbait lanetarako jendea behar da, hala nola: motxilak banatzeko, izen-emateak egiteko, stoper-moduan aritzeko, megafonia daraman autoa gidatzeko... Hau dela eta, komeni da lagunen artean komentatzea eta ea lagun dezakeen jendea aurkitzen dugun.

-Hurrengo bilera: Maiatzaren 3an, asteartea, arratsaldeko 7ak aldera Kapritxo tabernan.

A continuación teneis el acta de la reunión del 16 de abril:

ACTA REUNION DIA 16 DE ABRIL

-Avituallamiento para los niños en el zizki, se les daría la mochila con zumo, pastelito, fruta y el buff de regalo
Avituallamiento para los adultos al finalizar la ruta se les daría la mochila con coca cola o aquarius, fruta, buff.

-Quitar las palabras nº de cuenta, kk zenbakia del cartel y poner esa línea con letras blancas


-En el zizki marcar a la gente que participe con un sello para que al final puedan recoger el avituallamiento y poder participar en los sorteos.

-Comida: abierta a todos los que participen en la ruta, dependiendo del numero de comensales que se apunten elegir el sitio. Pondriamos precio de 15€ el menú, asi que habría que hablar con el sitio que elijamos para comer para que nos prepararan algo por ese precio.
Fecha tope para apuntarse a la comida 10 de mayo
Avisar a las asociaciones (gaubela, zona verde, bilbaoroller,amurriopatin, donostiroller, riojaroller y los de arrigorriaga) para el tema de la comida, se les enviara email.

-Regalos: 6 bonos trimestrales zona verde
Cascos y gafas de spiuk
4 vales 50€ de frontside
Protecciones frontside
El sorteo se realizaría después de la exhibición de frontside y gaubela

-Se acepta el presupuesto de los buff de regalosconlogo.

-Frontside se encargara de anunciar su exhibición con sus propios carteles y aparte de los 2 chicos vendrá también una chica a hacer la exhibición de agresivo.

-De los domingos se ha decidido que visto que no parece que tenga mucha aceptación por parte de los socios, se cambia por los miércoles a la tarde para hacer una ruta por el pueblo o hacer ejercicios en el insti.

-Camiseta: No se ha llegado a ningún acuerdo asi que se olvida el tema, el que quiera camiseta que se la haga.

-Necesitamos gente que nos eche una mano para tema reparto mochilas, inscripciones, stopers, llevar coche inicio ruta,etc…asi que si conoceis a alguien que este dispuesto se lo comentais.

-Proxima reunión 3 de mayo en el kapritxo a las 7 mas o menos

No hay comentarios:

Publicar un comentario